來自西班牙的清新女聲Russian Red

超愛她這張專輯 I Love Your Glasses

之前她來台灣 很可惜不能去!!

莫名的愛這一首"No Past Land"

是看Paper無聊時的可口音樂小菜~

 

 

 

Lyrics:

If my hands weren't there
如果我的手不在那裡
Like I saw in the stream
就像我在那溪流裡見的一樣
Of the drawings been made
那流滿了
On a full colour screen
各種顏色的溪流
If they weren't to be found
如果他們沒有被找到
Then what else could I be
那麼我還能是什麼

If your hands weren't there
如果你的手不在那裡
Like I saw in my dreams
就像我在我夢裡所見
And the poets we made
那些我們作的詩
Had all gone, disappeared
全都消逝不見了
Then what else
那還有什麼
Then what else could I be
那麼我還能是什麼

If your hands and my hands
如果你的手和我的手
Strolled together around
牽著一起漫步
If they were to make friends
If I stared at the willows With my seven black truths如果他們想要交朋友
We'd be possibly up
我們之間還有可能


To escape from this world
遠離這世界
From this no past land
從這沒有回憶的土地

If I looked in the windows
如果我望向窗口
While walking pass through
在我走過去時
If I stared at the willows
如果我盯著那些楊柳
With my seven black truths
用我七個黑色的真實
If my eyes were to see
如果我的眼睛曾經看過
What belongs to your mind
什麼是屬於你的心

If you'd like, keep perceiving
如果你要 保持清醒
What lies on my back
我真正的意涵是什麼
And your eyes will shine
你將會明白
Through the glass of my wine
透過我的酒杯
And the willows, the windows
和那楊柳 窗戶
The pillows, and your mouth
那枕頭 和你的嘴巴

If your hands and my hands
如果你的手和我的手
Strolled together around
牽著一起漫步
If they were to make friends
If I stared at the willows With my seven black truths如果他們想要交朋友
We'd be possibly up
我們之間還有可能

To escape from this world
遠離這世界
From this no past land
從這沒有回憶的土地

arrow
arrow
    全站熱搜

    et1989315 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()